logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave nov 2023

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs

Decembermaand is feestmaand

De tijd vliegt! De kerstbomen worden al opgezet, het oliebollentoernooi in het nieuwe jaar wordt al genoemd en het is nog niet eens Sinterklaas geweest! We zitten nog middenin de sportwedstrijden en iedereen geniet. Deze week bereikte ons helaas ook het verdrietige bericht dat Roelof Ruben, lid van verdienste van de afdeling Voetbal, op 81-jarige leeftijd is overleden. We wensen de nabestaanden veel sterkte toe. In deze nieuwsbrief vind je verder een mooi verslag van de wandeltocht in Zeegse, inclusief prachtige foto's en de wedstrijdverslagen van gymnastiek. Veel leesplezier!
Inmiddels staat het jubileumboek van 75 jaar sportief Tynaarlo al bij heel wat mensen in de boekenkast. Heb jij ‘m nog niet in huis? Of denk je -zo met Sinterklaasavond in aantocht en de kerstdagen voor de deur wat moet ik dat ene familielid of die goede vriend toch geven? Bestellen kan nog! Doe het via de website of bel even met Gerard Darwinkel: 06-12268928 of Ika Warners: 06-5059497. De boeken zijn ook te koop via Monique van de Alldro.

Ben je lid van SVT? Dan ben je ook vrijwilliger bij SVT!

SVT is een vereniging die volledig wordt gerund door vrijwilligers. Afgelopen jaar is een werkgroep bezig geweest met het opstellen van een notitie over het vrijwilligersbeleid SVT. Wil je hier meer over weten? En weten wat wat hier tijdens de Algemene Leden Vergadering over is afgesproken? Lees dan verder.

Gymchallenge voor herhaling vatbaar!

Op vrijdag 3 november organiseerden we de SVT Gymchallenge 2023. Het was een groot succes! Bekijk hier het verslag en de foto's. Noteer 5 en 6 april 2024 alvast in de agenda, want dan is de volgende tweedaagse Gymuitvoering in onze eigen gymzaal met spectaculaire acts van de leden van onze afdeling gym en turnen.

Zeegser najaarstocht groot succes

Na veel voorbereiding, het uitzetten van routes en organiseren van de bezetting voor alle posten, was het op zaterdag 4 november weer tijd voor de jaarlijkse Najaarstocht in Zeegse. Voor de wandelaars waren wandeltochten uitgezet van 5, 10, 15 en 20 km. Lees het gehele verslag en bekijk de prachtige foto's.

Rolletjes run

Heb je al oliebollen besteld bij de VVV in Tynaarlo? En ook alvast een doosje kniepertjes gehaald bij Lienie Timmer aan de Populierenstraat 52? Goed gedaan!! Zet gelijk de datum van 7 januari 2024 in je agenda want dan gaan we meedoen aan de Rolletjes Run. Hier vind je alle informatie over de run. Tot dan!

Tweewielerhuis Dekker sponsort onze turnmeiden!

Zo’n twee jaar geleden zijn Sjors en Britt Dekker in Tynaarlo aan het Hageneind 12 begonnen met hun zaak ‘Tweewielerhuis Dekker’. Sjors en Britt zijn beiden actief in de sport. Sjors is een wielrenner en mountainbiker en Britt is trainer in de schaatssport. “Sport verbindt, hoort bij een gezonde levensstijl en zorgt voor zelfvertrouwen”, vertelt Britt. Lees verder.

Clubkampioenschappen SVT turnen

Lees hier het uitgebreide verslag van de clubkampioenschappen van onze turntalenten.

Ouders krijgen les in vlaggen

Roelof Leuning, een bekend gezicht in het veld als scheids in Tynaarlo en omgeving, heeft zijn kennis en ervaring met veel plezier overgedragen aan enthousiaste ouders tijdens een heuse vlagtraining. Anketrien Schillhorn van Veen, moeder van Mart, Nanne en Mynke nam deel aan de vlagtraining. wil je weten hoe zij het heeft ervaren? Lees dan snel verder.

Grote clubactie wederom een groot succes!

De grote clubactie editie 2023 is voor de afdeling voetbal zeer succesvol verlopen. Onze speciale dank gaat dit jaar uit naar de topverkopers van 2023: Raphano, Gerben en Gijs en het best verkopende team, de JO11. WIl je weten hoeveel we hebben opgehaald met elkaar? Lees dan het hele artikel.

Oliebollentoernooi in de Kerstvakantie voor jeugd en senioren

Het nieuwe jaar inluiden met een onderling toernooi in de zaal, het is een van de vele tradities die SV Tynaarlo rijk is. Ook dit jaar zal er weer een Oliebollentoernooi zijn voor de senioren en wel op zaterdag 6 januari. Lees hier alle informatie over het toernooi en meld je aan!
Met vriendelijke groet,
De afdelingen Voetbal, Gymnastiek, Turnen, Volleybal, Wandelen en het omni-bestuur. Vragen of opmerkingen? Neem contact op via coomunicatie@svtynaarlo.nl.
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website