logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave voorjaar 2022

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs
Beste leden, donateurs, sponsoren en vrijwilligers,
Het voorjaar is begonnen, het gras wordt groener en de zon staat hoog aan de lucht. Bovendien vliegen de coronamaatregelen de deur uit, dus er staat ons gelukkig niks in de weg om weer helemaal los te gaan. Turnen, wandelen, voetballen, gymmen, volleyballen; alles mag en kan weer! Lees snel verder wat er allemaal is gebeurd, en nog in de planning staat!

logo svt jubileum goud
SVT 75 jaar: het programma is bekend gemaakt
Op 1 januari 2022 bestond onze vereniging precies 75 jaar. Op 6 maart is het jubileumjaar officieel geopend, en wat een leuk feest was dat! Ook is door de jubileumcommissie het programma bekend gemaakt. Wil je weten wat je te wachten staat? Let dan op je brievenbus!
De toekomst van SVT
Samen vooruit!

Louis van gaal erbij
Tynaarlo 4 equals voetbalplezier!
Gezelligheid staat hoog op het motivatielijstje van de spelers en leiders. Mannen die gestopt zijn met de actieve voetbalsport blijven verbonden met het team, al was het alleen al maar voor de derde helft en andere randactiviteiten van het team. Hierdoor bestaat het team uit meer dan 25 veteranen, waarbij dus een deel de voetbalschoenen niet meer (in elftalverband) aantrekt. Lijkt het je leuk om gezellig en sportief een balletje te trappen, dan ben je bij het vierde van harte welkom. Groene witte, groene witte, hup hup hup!
jolein bij turnen 3
Turn(st)ers zoeken leid(st)er!
SVT is voor haar turnselectie op zoek naar 2 turntrainers/sters om ons team te komen versterken. Met beloning conform de sport CAO en een goede onkostenvergoeding ook op wedstrijddagen. Ben jij of ken jij wie wij zoeken, reageer dan snel!

Derby Tynaarlo – VAKO
Zaterdag 9 april om 15.00uur is het zover. Op het sportpark in Tynaarlo is dan het tweede treffen tussen de buren van VAKO en ons vlaggenschip in de 5e klasse. Na afloop van de wedstrijd hebben we een gezellig programma in De Spil met live muziek. We zien u graag allemaal langs het veld op 9 april!

Knipsel
Even voorstellen: nieuw bestuurslid volleybal
Ik ben Rianne Timmer. Geboren en getogen in Vries, maar ik woon alweer heel wat jaren in Tynaarlo samen met mijn vriend en 2 zoons die ook allemaal lid zijn van de vereniging (gym en voetbal). Vanaf de (weder)oprichting van de volleybaltak in 2013/2014 ben ik betrokken bij het volleybalteam van SVT. Een leuk, gezellig en sportief team. Daarnaast voetbal ik bij het dames recreantenteam van SVT. Meer weten over Rianne? Lees dan snel verder.
Knipsel
Wandelaars opgelet!
De vrijheidsmarathon gaat door dit jaar! Ter gelegenheid van 75 jaar bevrijding (2020) werden in de verschillende kernen van de gemeente Tynaarlo allerhande festiviteiten voorbereid. Eén daarvan was de vrijheidsmarathon. Een marathon met vier etappes, in Zuidlaren, Tynaarlo, Eelde-Paterswolde en Vries. En in elke etappe de mogelijkheid om te kiezen uit verschillende routes, te weten 5, 10 en 20 kilometer. Met als klap op de vuurpijl een route van 40 kilometer in de laatste etappe, die van Vries. Gelukkig mag het nu weer!
Ook organiseert SVT een wandeldag op 9 april as. Wees er snel bij en loop mee!
Jaaa, het is ook weer tijd voor de Potgrondactie!
Alle sterke mannen van SVT komen weer langs met grote karren vol met zakken compost en potgrond; bestel uw zakken snel hier!
Compost
De vertrouwenscontactpersonen stellen zich aan u voor!
Klaas Kasper en Ellen Nooren volgden de cursus voor Vertrouwens Contact Persoon bij NOC NSF en zijn daarna aangesteld als VCP-en voor de SVT in Tynaarlo. Zij stellen zich hier aan u voor.

Je kunt bij Ellen en Klaas op een laagdrempelige wijze terecht met vragen, opmerkingen over verbetering van het (sport)klimaat of wat verder van belang kan in relatie op gebied van veiligheid/ vertrouwen in combinatie met SVT.
images (1)
Een vereniging is een verzameling mensen die zich met een bepaald doel georganiseerd heeft.
Het staat en valt met genoeg vrijwilligers om alles in goede banen te leiden. Gelukkig hebben we al reuzeveel vrijwilligers, maar er is nog plaats. Help een handje mee voor onze mooie omni-vereniging en kijk bij onze vacatures die je ook hier vindt:
Als je andere dingen wil doen, neem dan ook contact op met ons via secretaris@svtynaarlo.nl

19 maart Potgrondactie
9 april Wandeldag
26 -28 mei Feestweekend!

Noteer alvast in uw agenda!
c518d578-0936-4105-a768-70047f3e6511
Nieuwe jasjes voor het Driede, 35+ en hoodies voor het 5e!
De mannen van het Driede zijn ‘alle 34’ blij want zij kregen nieuwe softshell jasjes van sponsor Brink Orthopedie. Dank, Patrick en Richard Brink!
Voor Tynaarlo 5 waren er hoodies van Veendijk-dienstverlening en Kok Interieur en Jacht Bettimering. Dank Johan Veendijk en Erick Kok voor het sponsoren van dit sterrenteam!
83b06dac-e8b3-4ce5-af9a-d3ba7eb9461d
IMG-20220306-WA0082
Met vriendelijke groet,
De PR & Sponsorcommissie bestaat uit Lammert Timmer, Lydia Pieters, Annemarie Kasper en Margriet Nienhuis. Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website