logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave sep 2023

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs
Beste leden, donateurs, sponsoren en vrijwilligers,

We zijn weer begonnen! De zomer is nagenoeg voorbij. De voetbalcompetitie is inmiddels gestart, de eerste gym- en turnlessen zijn al weer geweest, de volleyballers zijn al weer fanatiek aan het trainen, en de afdeling wandelen is al weer druk bezig met de organisatie van het volgende wandelevenement dit najaar. Tijdens de ALV van afgelopen woensdag is er ook veel van wat er speelt binnen de vereniging besproken. We gaan weer samen vooruit.

Ik heet jullie allemaal van harte welkom in het nieuwe seizoen van SVT en wens jullie een sportief en gezellig SVT jaar toe!

Trijnie Faber, voorzitter SVT

Wil jij aan de slag bij SVT? Bekijk dan de vacatures
Onze vereniging heeft op dit moment een trouwe groep van 170 vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat 430 leden wekelijks kunnen sporten en genieten van allerlei activiteiten. Het afgelopen seizoen zijn er vrijwilligers om verschillende redenen gestopt met het vaak jarenlange werk voor SVT. We zijn dus op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Lees hier welke vacatures er zijn!
De contributies 23/24 en beroep op Jeugdsportfonds Drenthe
De contributies gaan voor het seizoen 23/24 met 2,5% omhoog. Dit geldt ook voor het wasgeld, de donateursbijdragen en het kledingfonds. Deze verhoging is overeenkomstig het CBS cijfer voor de consumentenprijsindex voor sportverenigingen. De contributies voor het turnen gaan extra omhoog. Ouders van de turnleden worden daarover apart geïnformeerd.

Jeugdsportfonds Drenthe
We snappen dat de contributie voor sommige leden moeilijk op te brengen is. We willen u vooral vragen om die reden niet te stoppen met sporten; u kunt voor het betalen van de contributie een beroep doen op de Stichting Jeugdsportfonds Drenthe (via de gemeente Tynaarlo). Deze voorziening is er voor bewoners van Tynaarlo die graag willen sporten, maar de kosten die daarbij horen moeilijk kunnen opbrengen.

Jubileumboek gaat goed!
Zit jij bij een van de ruim 200 mensen die het prachtige jubileumboek heeft besteld? Dan heb je wat leuks om naar uit te kijken. De voorverkoop is inmiddels afgesloten, maar bestellen kan natuurlijk nog steeds. Dat kan via de website: (Omni) Sportvereniging SV Tynaarlo -Voetbal, wandelen, volleybal en gym. Liever persoonlijk bestellen? Neem dan contact op met Gerard Darwinkel (gerarddarwinkel@home.nl of bel: 06-12268928). Via deze weg willen we alle betrokkenen nogmaals bedanken voor de hulp bij de totstandkoming van het boek!
Lesindeling SVT na zomervakantie 2023 tot zomervakantie 2024
Yessz, we gaan weer gymmen en turnen! Ook benieuwd naar de lesindeling?! Klik dan hier!
Peuterdans en Kidsdance na de zomervakantie
Samen met Kim Oosterhoff die hier sinds 1,5 jaar woont en een afgeronde theateropleiding op zak heeft gaat SVT het aanbod voor de allerkleinsten vergroten door naast gymnastiek en turnen ook dans te introduceren.

Kim was onlangs al aanwezig bij de start en finish van de avondvierdaagse. Het bleek al snel dat ze een hele snelle klik heeft met de kleinsten. Veel kinderen deden mee met de warming up en de cooling down. Er waren veel positieve reacties. Wat staat er op het programma?
Kaboutervoetbal bij SVT!
Afgelopen woensdag was alweer de aftrap van Kaboutervoetbal bij SVT. Een mooie groep van maar liefst 10 kabouters die zich heerlijk konden uitleven met de bal! Jongens en meisjes van 4 tot en met 6 die spelenderwijs kennis maken met de voetbalsport, dat is kaboutervoetbal.
PLUS Koetsier breidt sponsoring uit!
Het is je waarschijnlijk niet ontgaan: de Coop in Vries is veranderd in de PLUS. PLUS legt de nadruk op verantwoorde voeding en eerlijke producten. Henk-Rik Koetsier, franchise ondernemer bij PLUS zegt hierover: “Wij zorgen voor goed eten. Voor de buurt en voor elkaar. Ik vind het dan ook belangrijk om lokale verengingen zoals SV Tynaarlo te steunen.” Het bestuur van SV Tynaarlo is enorm blij met deze uitbreiding.

Noteer alvast in uw agenda!
  • 8 okt Presentatie en eerste uitgifte jubileumboek
  • 3 nov Clubkampioenschappen gymnastiek
  • 18 nov Clubkampioenschappen turnen
Met vriendelijke groet,
De PR & Sponsorcommissie bestaat uit Wouter de Wolde en Lydia Pieters. Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website