logo2014-svtynaarlo

De toekomst van SVT

Nieuwsbrief voor leden
Beste leden van SVT,
Zoals jullie weten is SVT bezig met haar toekomst. Waar moet de vereniging zich de komende jaren op richten? Daarvoor is een Werkgroep samengesteld die samen met u gaat werken aan de toekomstige plannen voor SVT. De werkgroep staat onder professionele begeleiding van Anne Prins, senior Verenigingsadviseur van SportDrenthe.

Jullie input voor het vormen van de plannen is essentieel. Daarom hebben we jullie in november gevraagd een vragenlijst in te vullen, waarin jullie je ideeën en opvattingen konden geven. We hebben behoorlijk wat reacties ontvangen. Dank daarvoor!
Met jullie input is de Werkgroep Meerjarenbeleid SVT aan de slag gegaan. Na een analyse van de resultaten zijn er doelen geformuleerd waar SVT zich de komende tijd op kan gaan richten. Deze resultaten willen we graag met u delen tijdens een bijeenkomst in MFA De Spil op woensdagavond 9 maart 2022. We starten om 20.00 uur.

Na een presentatie over het proces tot dan toe en de resultaten ervan praten we graag met u door over dit onderwerp. We zijn benieuwd naar uw mening over de te stellen doelen in een meerjarenbeleidsplan; alle leden van SVT zijn dan ook van harte uitgenodigd!

NB: eerder is gemeld dat de bijeenkomst op woensdag 9 februari zou plaatsvinden. Dat is nu vanwege vertraging door de coronamaatregelen verplaatst en zal op die datum dus niet doorgaan.
    Alvast hartelijk dank en met sportieve groet,
    de leden van de Werkgroep Meerjarenbeleid SVT

Trijnie Faber (voorzitter HB), Egbert Leiting (voorzitter voetbal), Gerco Brands (secretaris voetbal), Wessel Jongens (lid voetbal), Siep Diemer (voorzitter gym/volleybal), Iris van Rooy (lid volleybal), Lydia Pieters (PR/Sponsorcommissie), Klaas Boonstra (voorzitter wandelen)

Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!
    Sports-Football-Divider-2
    facebook twitter website