logo2014-svtynaarlo

Sponsorbrief SV Tynaarlo

Voorjaar 2019

Nieuwsbrief over de sponsormogelijkheden
Fijn dat u interesse heeft in SVT!
Allereerst bedanken wij u graag voor uw interesse in sponsoring van onze omnivereniging! Zonder de steun van al onze sponoren hadden we het niet zo mooi voor elkaar als nu! Hierbij ontvangt u een digitale nieuwsbrief: niet alleen met het laatste nieuws op het gebied van pr en sponsoring, maar ook om u te wijzen op bestaande én onze nieuwe sponsormogelijkheden die onder andere ontstaan dankzij nieuwbouw. Wij zijn heel blij met MFA op sportpark De Spil en de gymzaal bij de school, die momenteel nog in aanbouw is maar in de loop van 2019 door onder andere gym, turnen en volleybal in gebruik zal worden genomen.
Sponsormogelijkheden!
SVT biedt volop mogelijkheden voor bedrijven om zich te profileren.
  • Rond de voetbalvelden op sportpark De Spil;
  • In onze prachtige nieuwe multifunctionele accommodatie De Spil;
  • Via onze communicatiemiddelen, waaronder de narrowcasting-schermen in De Spil, onze website, het tweewekelijkse sportkrantje (gedrukt én digitaal) en onze Facebook-pagina's;
  • De app (in ontwikkeling);
  • De nieuwe gymzaal (die na de meivakantie samen met de nieuwe basisschool wordt opgeleverd).
Als u op de link hieronder klikt, ziet u alle opties op een rijtje.
Primeur!
PRIMEUR! We bieden nu ook een pakket van twee borden naast elkaar op het sportveld: zie pakket Zilver, maar dan met twee borden op een a-locatie (vooraan bij het hoofdveld). De kosten voor het pakket zijn 250 euro per jaar.
kleedkamerdeuren
Nieuwe sponsoren seizoen 2018-2019
Dit seizoen mochten we weer een aantal nieuwe sponsoren verwelkomen: Emmens Uitzendbureau, FinQ Advies, Bosscher Janssens notarissen, Cordes, Loonbedrijf Geert van der Veen en Agri Plaza. Sponsoren Tynaarlo Real Estate B.V. en Duifhuizen sponsoren een kleedkamerdeur in De Spil, AnyTyme Pitstop is subsponsor geworden en van Hamminga is nu een bord te zien langs het voetbalveld.

2018-10 SVT voetbal sponsoren-web-3
Diverse teams in het nieuw dankzij onze sponsoren!
De shirts van de mannen van het eerste en van het meidenteam MO-17 waren toe aan vervanging. Plus: tegenwoordig wordt er binnen SVT ook 7×7 gespeeld: nieuwe teams, en dus een nieuwe kledingsponsor. De kleinsten van onze club doen het ook prima, zeker qua aantal! Een derde JO 9-team is een feit en een sponsor diende zich al snel aan! SVT bedankt sponsoren Fridor Boerma (Ela Container Groningen), Jan Hoogenberg (Anytyme Pitstop Tynaarlo), Johan Boer (Topraad Assurantiën Tynaarlo), Ellen Smit (namens Bosscher Janssens Notarissen Groningen) en Erwin Franke (Home Design Groningen). Daarnaast werden de turnsters van onze vereniging in het nieuw gestoken door onze nieuwe sponsor FinQ Advies.
De Spil
Onze MFA 'De Spil', die in juni 2018 feestelijk werd geopend, is niet alleen bedoeld voor sport-gerelateerde activiteiten, maar ook voor activiteiten die voorheen in het voormalige dorpshuis plaatsvonden, zoals kaarten en koersbal. Daarnaast is het gebouw uitermate geschikt voor bijvoorbeeld lezingen, cursussen, vergaderingen en overleggen. Verder zijn er mogelijkheden voor een hapje en drankje tijdens of na een bepaalde activiteit in een prima uitgeruste kantine en/of op het ruime terras. Miranda Drenth, fotografe en woonachtig in Tynaarlo, maakte met haar drone belangeloos een film van De Spil tijdens een wedstrijd van het eerste elftal. Deze film staat niet alleen op de homepage van onze website (www.svtynaarlo.nl), maar draait ook op de narrowcastingschermen in De Spil.

Uw logo op onze narrowcasting-schermen?
Geen probleem! Laat ons uw wensen weten!
Nieuwe gymzaal
Naar verwachting kunnen de gymnasten, turnsters, airflow-en-goërs en de volleyballers van Tynaarlo de nieuwe zaal in het tweede kwartaal van 2019 gaan 'inwijden'! Mocht u als potentiële sponsor geïnteresseerd zijn in het plaatsen van een uiting in deze zaal, laat het dan weten via sponsoring@svtynaarlo.nl. Hieronder ziet u links bovenin (het hoogste gedeelte van de nieuwbouw) een impressie van de nieuwe gymzaal.
Gymzaal tynaarlo
Sportkrantje
Iedere twee weken, met uitzondering van de zomerperiode en tijdens de winterstop, verschijnt het sportkrantje. Leden en donateurs ontvangen het krantje (indien gewenst) op dinsdag in de bus of digitaal via de mail. Veel sponsoren maken gebruik van de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen. Maar wij bieden onze sponsoren ook graag de mogelijkheid om eenmaal per jaar zichzelf te profileren, bijvoorbeeld met een actie.
1eedfca0-8fd2-43ab-95ad-2eef0ec3984e.jpg
Volleybal
De volleybalsters (gesponsord door Olthof Interieur) kunnen niet wachten om de nieuwe gymzaal in te wijden! Naar verwachting groeit het aantal leden, zodat we volgend seizoen met twee teams kunnen deelnemen aan de competitie ‘Recreatie Volleybal Assen e.o.’
FB_IMG_1549196614763[1]
Turnen
De turnsters van SVT halen veel medailles, én met regelmaat de krant dankzij hun goede prestaties!

Zij hebben een eigen Facebook-pagina, zie link hieronder.
Tynaarlo lokaal
In de media
De voetbalsters deden goede zaken: zowel MO-15 als MO-17 werd kampioen! Op de foto werden ze geïnterviewd op de radio.

Ook vrijwilligers zetten we graag in het zonnetje!
Enthousiast geworden?
Wilt u sponsor worden, laat het ons dan weten! De sponsorcommissie van SVT bestaat uit Margriet Nienhuis, Lammert Timmer, Richard Lampe, Lydia Pieters en Annemarie Kasper. Wij zijn te bereiken via sponsoring@svt.nl.
Privacywetgeving / AVG
Onze privacyverklaring is sinds kort definitief en staat op onze website, net als info over de AVG.
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website