logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Uitgave start seizoen 2022-2023

Nieuwsbrief voor leden, vrijwilligers, sponsoren en donateurs
Trijnie
Beste leden, donateurs, sponsoren en vrijwilligers,
We zijn weer gestart! Het nieuwe sportseizoen is weer begonnen, en we zijn blij te kunnen melden dat er weer volop gevoetbald wordt, vaak in de zon, gegymd en geturnd en gevolleybald. Ook staat er binnenkort weer een wandeltocht op het programma, waarover verderop meer. Lees hier het voorwoord van onze voorzitter, Trijnie Faber.
Nieuwe sponsoren, oude bekenden én nieuwe middelen
Wat fijn om te zien dat onze sponsoren ons trouw zijn gebleven, en dat we ook weer een flink aantal nieuwe sponsoren mogen verwelkomen! Daarnaast hebben sommige sponsoren hun pakket uitgebreid en gaan we een aantal nieuwe middelen in gebruik nemen met een sponsoruiting erop, waarover later meer.
Nieuws over de binnensporten
Naast het vinden van extra leiding liggen er bij gymnastiek en volleybal nog een aantal uitdagingen: voldoende gekwalificeerde juryleden, het vinden van een extra bestuurslid en nieuwe trainers, het werven van leden, het opleiden assistenten opleiden, kortom: werk aan de winkel!
Go go Tynaarlo!
Omdat we trainen met dames én heren hebben we inmiddels een leuk gemixt team waarmee we dit seizoen ook de wedstrijden gaan spelen. Dat betekent ook dat het net op herenhoogte hangt... Tijdens de eerste training was het dan ook flink afzien voor de dames en heren volleyballers: trainer Sander liet ze zweten tijdens een bootcamp!
Sander-300x400
Walking football JPEG
Voetbalnieuws
We zijn blij te kunnen melden dat er weer volop gevoetbald wordt, van jong tot oud! Hier leest u het woordje van de voorzitter, Egbert Leiting.
  • Tynaarlo 1 heeft een nieuwe trainer, Johannes Noorda, die zich graag binnenkort aan u voorstelt.
  • Wat is er leuker dan samen een balletje trappen? OldStars Walking Football biedt met een iets aangepaste spel- en trainingsvorm iedereen die mogelijkheid! De gezamenlijke voetbalverenigingen Actief, FC Zuidlaren, SV Tynaarlo, Yde De Punt én VAKO starten daarom OldStars Walking Football in onze gemeente Meedoen of meer weten? Lees hier meer!
Sponsor in het zonnetje: Grand Café Het Witte Huis!
Begin september vroegen we Wietze-Jan Homan (en zijn personeel) het hemd van het lijf! Lees hier het interview met deze sponsor van het eerste uur die in ons sportkrantje adverteerde met de tekst ‘Gezellige intieme bar’, waar de monchou het meest geliefde product van de kaart is en waar een nieuw groot terras net klaar is voor groepen tot een man of 40 die houden van BBQ-en, borrelen en bult'n gezelligheid! Wietze aan het woord
Wietze achter de bar
Welkom nieuwe sponsoren / dank aan bestaande sponsoren voor uitbreiding pakket
Bedankt Ela, Seggers badkamers, Betontechniek Noord, JH Klusservice, Topraad, WoonAccept en Gio's Corner voor jullie steun aan onze club!
SVT jubileumboek: foto's gezocht!
We hopen eind van het seizoen een heus SVT-jubileumboek te kunnen presenteren! Echter, we kunnen nog wat hulp gebruiken, op het gebied van fotoselectie en vormgeving, maar ook leuke verhalen die het boek moeten halen zijn welkom! Heb jij wat tijd en/of spullen over? Lees hier meer!
Over foto's gesproken: binnenkort plannen we weer fotoshoots zodat we alle teams weer netjes op de website kunnen zetten. Het zou natuurlijk leuk zijn als u als (kleding)sponsor daarbij aanwezig wilt/kunt zijn. We houden u op de hoogte!
Laatst nieuws ook te vinden op onze social media!
In onze vorige nieuwsbrief, net voor de zomer, vertelden we over Tynaarlo 2, een van de teams die kampioen werd. Zij waren dus niet het enige team dat het seizoen succesvol afsloot. Kijk vooral ook op onze facebookpagina en de insta accounts van de diverse teams. Een opsomming van de accounts is te vinden op onze website: www.svtynaarlo.nl/socialmedia. En heb je zelf leuk nieuws dat een vermelding op de website of onze Facebookpagina waard is, stuur een bericht naar sponsoring@tynaarlo.nl
social media sport gras
Een greep uit social media en nieuwberichten op onze website:
19 september Ledenvergadering afdeling voetbal
12 oktober Ledenvergadering afdeling gymnastiek, turnen en volleybal
28 oktober Sponsorborrel in De Spil
2 november Algemene ledenvergadering
5 november Zeegser Najaarstocht (afdeling Wandelen): geef je op en wandel mee!

Noteer alvast in uw agenda!
Met vriendelijke groet,
De PR & Sponsorcommissie bestaat uit Annemarie Kasper, Lammert Timmer, Lydia Pieters, Margriet Nienhuis en Wouter de Wolde. Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!

Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website