logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief SV Tynaarlo

Speciale uitgave:

De toekomst van SVT

Nieuwsbrief voor leden en donateurs
Beste leden en donateurs,
SVT is bezig met haar toekomst. Waar moet de vereniging zich de komende jaren op richten? Daarvoor is een Werkgroep samengesteld die samen met u gaat werken aan de toekomstige plannen voor SVT. De werkgroep staat onder professionele begeleiding van Anne Prins, senior Verenigingsadviseur van SportDrenthe.

Uw mening en ideeën zijn voor het vormen van de plannen van groot belang. Met onderstaande vragen hoort de Werkgroep Meerjarenbeleid SVT graag uw mening over de omnivereniging SVT.
Het gaat erom hoe u de vereniging ziet en wat u wenselijk acht voor de komende jaren.
U kunt uw reactie op onderstaande vragen uiterlijk 30 november sturen naar: aprins@sportdrenthe.nl. Reacties kunnen, indien gewenst, ook anoniem verder verwerkt worden.

Het gaat om de volgende vragen:
  • Wat zijn de karaktereigenschappen/kernwaarden van SVT?
  • Waarin zijn we onderscheidend?
  • Wat moet/mag nooit veranderen?
  • Wat is uw (jouw) mooiste herinnering aan SVT?
  • Welke tips heeft u, (heb jij) nog voor SVT?
U kunt de vragen kopiëren in een e-mail en uw ideeën en meningen typen onder de vragen in dit document. Het mag kort, het mag uitgebreid; alle input is welkom!!!

In december en januari gaat de Werkgroep met alle input aan de slag en organiseren we op woensdag 9 februari een bijeenkomst in MFA De Spil om met elkaar door te praten over dit onderwerp. U ontvangt daarvoor nog een uitnodiging.
Alvast hartelijk dank en met sportieve groet,
de leden van de Werkgroep Meerjarenbeleid SVT

Trijnie Faber (voorzitter HB), Egbert Leiting (voorzitter voetbal), Gerco Brands (secretaris voetbal), Wessel Jongens (lid voetbal), Siep Diemer (voorzitter gym/volleybal), Iris van Rooy (lid volleybal), Lydia Pieter (PR/Sponsorcommissie), Klaas Boonstra (voorzitter wandelen)

Heeft u vragen? Neemt u dan contact met ons op!
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website