logo2014-svtynaarlo

Nieuwsbrief voor sponsoren
2018-10 SVT voetbal sponsoren-web-3
Beste sponsor
Allereerst bedanken wij u graag voor het sponsoren van onze omnivereniging! Zonder uw steun hadden we het niet zo mooi voor elkaar als nu! Hierbij ontvangt u een digitale nieuwsbrief: niet alleen met het laatste nieuws op het gebied van pr en sponsoring, maar ook om u te wijzen op nieuwe sponsormogelijkheden die ontstaan door de komst van twee nieuwe gebouwen: MFA 'De Spil' bij de voetbalvelden en de gymzaal bij de school, momenteel in aanbouw.
kleedkamerdeuren
Van de voorzitter
De Sportvereniging Tynaarlo wil een actieve bijdrage leveren aan brede sportmogelijkheden in het dorp Tynaarlo, waardoor het mogelijk wordt voor de inwoners van alle leeftijden om met succes en naar tevredenheid laagdrempelig deel te kunnen nemen aan één of meerdere sportactiviteiten.
Uitbreiding sportmogelijkheden
Onze sportmogelijkheden zijn inmiddels uitgebreid met voetbalteams van 35+ en 45+, waarbij gespeeld wordt op een kleiner veld met 7 tegen 7. Ook heeft Walking football haar intrede gedaan.
Nieuwe sponsoren
Dit seizoen verwelkomen wij weer een aantal nieuwe sponsoren: Emmens Uitzendbureau, FinQ Advies, Bosscher Janssens notarissen, Cordes, Loonbedrijf Geert van der Veen en Agri Plaza.
Sponsoren Tynaarlo Real Estate B.V. en Duifhuizen sponsoren een kleedkamerdeur in De Spil, AnyTyme Pitstop is subsponsor geworden en van Hamminga is nu een bord te zien langs het voetbalveld. Op de foto hieronder ziet u het eerste team van JO-09 in het nieuw dankzij Bosscher Janssens Notarissen Groningen.
2018-10 SVT voetbal sponsoren-4
De Spil
Onze MFA 'De Spil', die in juni 2018 feestelijk werd geopend, is niet alleen bedoeld voor sport-gerelateerde activiteiten, maar ook voor activiteiten die voorheen in het voormalige dorpshuis plaatsvonden, zoals kaarten en koersbal, maar ook de ruil-bieb en repeterende muziekbands. Daarnaast is het gebouw uitermate geschikt voor bijvoorbeeld lezingen, cursussen, vergaderingen en overleggen. Hiervoor zijn tal van middelen beschikbaar: TV-schermen, een beamer, een geluidsinstallatie, enzovoort. Verder zijn er mogelijkheden voor een hapje en drankje tijdens of na een bepaalde activiteit in een prima uitgeruste kantine en/of op het ruime terras.

Uw logo op onze narrowcasting-schermen
Het nieuwe gebouw levert ook een nieuwe mogelijkheid voor onze sponsoren op om zich te profileren, namelijk via de narrowcasting-schermen. Mocht uw logo nog niet op de schermen prijken, stuurt u dan een bestand in hoge resulutie naar sponsoring@svtynaarlo.nl.

De Spil van bovenaf gezien, gefilmd met een drone
Miranda Drenth, fotografe en woonachtig in Tynaarlo, maakte met haar drone belangeloos een film van De Spil tijdens een wedstrijd van het eerste elftal. Deze film staat niet alleen op de homepage van onze website (www.svtynaarlo.nl), maar draait ook op de narrowcastingschermen in De Spil. Dat levert ook van onze bezoekers veel positieve reacties op.
Nieuwe gymzaal
Onlangs werd het hoogste punt van de school/gymzaal bereikt. Naar verwachting kunnen de gymnasten, turnsters, airflow-en-goërs en de volleyballers van Tynaarlo de nieuwe zaal in het tweede kwartaal van 2019 gaan 'inwijden'! Mocht u als sponsor geïnteresseerd zijn in het plaatsen van een uiting in deze zaal, laat het dan weten via sponsoring@svtynaarlo.nl. Hieronder ziet u links bovenin (het hoogste gedeelte van de nieuwbouw) een impressie van de nieuwe gymzaal.
Gymzaal tynaarlo
Diverse teams in het nieuw
Wellicht heeft u het begin oktober gezien en gelezen in de Oostermoer en de Krant van Tynaarlo: diverse teams zijn dankzij sponsoren voorzien van nieuwe tenues. De shirts van de mannen van het eerste en van het meidenteam MO-17 waren toe aan vervanging. Plus: tegenwoordig wordt er binnen SVT ook 7×7 gespeeld: nieuwe teams, en dus een nieuwe kledingsponsor. De kleinsten van onze club doen het ook prima, zeker qua aantal! Een derde JO 9-team is een feit en een sponsor diende zich al snel aan! SVT bedankt sponsoren Fridor Boerma (Ela Container Groningen), Jan Hoogenberg (Anytyme Pitstop Tynaarlo), Johan Boer (Topraad Assurantiën Tynaarlo), Ellen Smit (namens Bosscher Janssens Notarissen Groningen) en Erwin Franke (Home Design Groningen). Daarnaast werden de turnsters van onze vereniging in het nieuw gestoken door onze nieuwe sponsor FinQ Advies. Bedankt, Siep Diemer!
Sportkrantje
Iedere twee weken, met uitzondering van de zomerperiode en tijdens de winterstop, verschijnt het sportkrantje. Leden en donateurs ontvangen het krantje (indien gewenst) op dinsdag in de bus of digitaal via de mail. Veel sponsoren maken al gebruik van de mogelijkheid om een advertentie te plaatsen. Maar wij bieden onze sponsoren ook graag de mogelijkheid om eenmaal per jaar zichzelf te profileren. Wilt u graag een actie onder de aandacht brengen van onze leden? Lever dan een stukje tekst aan van maximaal 10 regels via redactie@svtynaarlo.nl.
Evenementen van de afdeling Wandelen
  • 3 november 2018: Zeegser najaarstocht, startlocatie Het Witte Huis Schipborgerweg 7 te Zeegse
  • 10 t/m 13 juni 2019: Avondvierdaagse, startlocatie OBS de Oelebred, Rozenstraat 18 te Tynaarlo
  • 13 april 2019: Tynaarloër wandeltocht, startlocatie Café Centraal, Dorpsweg 8 te Tynaarlo
Privacywetgeving / AVG
Onze privacyverklaring is sinds kort definitief en staat op onze website, net als info over de AVG.
Sports-Football-Divider-2
facebook twitter website