Zeer geslaagde Jubileumeditie Grote Clubactie!

De jubileumeditie van de grote clubactie is voor de afdeling voetbal dit jaar zeer succesvol verlopen. Er zijn maar liefst 676 loten verkocht met een totale opbrengst van EUR 1.588,44. Dit is ruimschoots meer dan het doel van EUR 1.250,- dat we ons voor dit jaar gesteld hadden en zal een nuttige bestemming vinden in een investering in jeugdvoetbal en voetbalmaterialen. Een resultaat om trots op te zijn! Dit jaar nieuw was de verkoopmethode om via Whatsapp je persoonlijke verkooplink te sturen naar familie, vrienden en bekenden. Dit heeft ongetwijfeld bijgedragen aan de recordverkoop.

Onze speciale dank gaat dit jaar uit naar de topverkopers van 2022:
1. Raphano (102)
2. Thomas (53)
3. Gijs, Denny en Gerben (40)

Het best verkopende team is de JO9 met maar liefst 222 loten.

Deze topverkopers hebben met elkaar tezamen maar liefst 417 loten verkocht en hiermee een grote bijdrage geleverd aan ons topresultaat dit jaar.