Wie wil meehelpen in het bestuur van afdeling gymnastiek/turnen en volleybal?

Het huidige bestuur van deze groeiende en bloeiende afdeling van SVT wil graag nieuwe mensen laten toetreden voor de dagelijkse gang van zaken. Met name ouders met jonge kinderen op de basisschool wordt gevraagd te reageren.

Je wordt door het huidige bestuur van afdeling gymnastiek/turnen en volleybal, wat alweer ongeveer 5 jaar in deze samenstelling opereert, ingewerkt. We doen het allemaal met veel plezier en vinden het belangrijk dat alle dorpsgenoten kunnen sporten, met nadruk op alle kinderen.

Het komende jaar willen we weer een aantal extra activiteiten gaan doen om de sportieve achterstand van het afgelopen jaar enigszins weer in te halen. Denk hierbij aan de uitvoering, een vrijwilligersfeest en bijvoorbeeld een sportdag.

Het meehelpen in het bestuur is niet te vergelijken met een baan. Er is veel vrijheid en we doen het met elkaar. Humor is belangrijk en zo leer je ook andere dorpsgenoten kennen.

Kom erbij en help mee!

Stel je beschikbaar voor een functie en mail naar het secretariaat van onze afdeling gymnastiek/turnen en volleybal te weten: e.leiting@home.nl. Vervolgens zal je worden uitgenodigd voor een oriënterend gesprek. Het is onze bedoeling de kandidaten op de volgende jaarvergadering voor te stellen. Mochten er nu al vragen zijn, neem dan contact op met Siep Diemer (voorzitter afd. gymnastiek/turnen & volleybal) via telefoonnummer 06-20362837.

www.svtynaarlo.nl/vacature-volleybal

zie ook: