Wie laat zich uitdagen en loopt mee met de WishWalk?

Afdeling Wandelen heeft van Make-A-Wish Nederland het verzoek gekregen hun WishWalk 2021 te promoten. Gezien het goede doel werken wij natuurlijk graag mee om van dit evenement een groot succes te maken.

Het doel van de WishWalk is geld ophalen voor Make-A-Wish Nederland. Dit kan je doen door mee te lopen met de WishWalk en je daarbij te laten sponsoren. Het gaat om 4 lange afstandswandelingen van minimaal 20km die je loopt tussen vrijdag 2 juli en vrijdag 23 juli en waarvan de routes zelf gekozen mogen worden. Natuurlijk hebben wij als afdeling Wandelen vele 20km, 30km en 40km routes op de plank liggen waaruit je kan kiezen.

Door je te laten sponsoren draag je bij aan het vervullen van nóg meer unieke Wish Journeys van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Zet jij je in voor deze wenskinderen?

Make-A-Wish Nederland support jou daarbij met:

• Een waardebon van € 20,- van de lopers company
  • Een uniek WishWalk wandel t-shirt en leuke extra’s
  • Een persoonlijke actiepagina voor WishWalk 2021 met donatieknop
  • Mooie routesuggesties voor je 4 wandeldagen in juli en voor je training vooraf
  • Een tegoed van 25 credits zodat je gratis via RoutAbel enkele routes naar keuze kunt benutten
  • Support informatie voor goede training en tips voor het werven van sponsoren
  • Gezamenlijke online start van de WishWalk actieperiode op vrijdag 2 juli
  • Feestelijke online afsluiting op vrijdag 23 juli van de WishWalk 2021

Als WishWalker sponsor je Make-A-Wish met een minimaal bedrag van € 150,-. Vraag je familie, vrienden, collega’s om je te steunen via je eigen Make-A-Wish actiepagina.

Wanneer je niet alleen wil lopen kan je je aanmelden op info@wandelclubsvtynaarlo.nl en dan gaan wij kijken of het mogelijk is af te spreken om samen als groep te lopen. Ook wanneer je graag routesuggesties van ons ontvangt kan je dat kenbaar maken op hetzelfde e-mail adres.

Meer informatie over de WishWalk is te vinden op: www.wishwalk.nl.