We zijn weer begonnen!

Als ik dit schrijf vallen de mussen nog van het dak, maar ondertussen zijn we al weer volop begonnen. De voetbalcompetitie is gestart, de eerste gym en turnlessen zijn al weer geweest, de volleyballers zijn fanatiek aan het trainen, en de afdeling wandelen is druk bezig met de organisatie van het volgende wandelevenement.

Ik heet jullie allemaal van harte welkom in het nieuwe seizoen van SVT!

Dat geldt voor de bestaande leden, maar zeker ook voor de nieuwe leden die graag willen sporten bij SVT! Ook welkom en waardering voor alle vrijwilligers die al weer weken bezig zijn om alles voor elkaar te krijgen. Zonder hen kan er niet worden gesport, sterker nog, dan zou SVT niet kunnen bestaan. SVT draait immers op haar vrijwilligers.

Ben jij lid en draag jij nog niet bij? Meld je aan! We verwachten dat iedereen wat doet. Vele handen (en hoofden) maken licht werk. Bovendien is het heel gezellig om samen de schouders onder ons SVT te zetten. Samen Vooruit!

Oh ja, praat en denk mee op onze Algemene Ledenvergadering op woensdag 2 november, in de SPIL om 20.00 uur. Noteer deze datum alvast in je agenda. Daar gaan we het hebben over het vrijwilligersbeleid van SVT en de toekomstplannen van SVT worden gepresenteerd.

Ik wens jullie een sportief en gezellig SVT jaar toe!

Mede namens het bestuur SVT,

Trijnie Faber, voorzitter