Start nieuwe volleybalseizoen: nieuwe leden welkom!

Een nieuwe ballenpomp, die twee weken geleden namens sponsor Ruchti aan de trainster Thea van Gijssel gegeven werd, staat symbool voor het nieuwe seizoen. We pompen de boel weer op!

Volleybal was vorig jaar nog maar net begonnen nadat we met een team het jaar ervoor waren gepromoveerd en toen ging de boel op slot. Heel jammer! Het duurde lang voordat we de zaal weer in konden omdat al onze leden ouder dan 18 jaar zijn, maar een paar weken geleden was het weer zover en kon het stof van het volleybalnet afgeslagen worden. In de tussentijd dat het buiten sporten weer mocht hebben we met behulp van een paar vrijwilligers nog wel op het voetbalveld een volleybalveld neergezet. Inmiddels is dat veld weer afgebroken.

Volleybal had vorig jaar aan het begin van vorig seizoen 2 teams die wedstrijden speelden. Voor het nieuwe seizoen hebben we besloten met 1 team te starten, omdat een aantal volleyballeden vanwege o.a. verhuizen of hardnekkige blessures vertrok.

Volleybal wil zeker weer groeien (we hebben niet voor niks een verhoogde gymzaal bij de Gemeente afgedwongen!) en we zijn met name op zoek naar een paar extra mannen, zodat we met een extra mixed team kunnen starten. Wedstrijden spelen is overigens een keuze. Gewoon 1 x per week trainen is ook mogelijk.

Kom vrijblijvend op de maandagavond eens meedoen!

Aanmelden graag van tevoren bij onze trainster Thea (theavangijssel@hotmail.com).  We starten weer in de 1e week van september. Tot dan!