Volleybalcompetitie weer van start

Volleybalcompetitie weer van start.

Volleybal is weer van start gegaan met de training op de maandagavond. Helaas kunnen we dit jaar maar 1 team laten starten in de doordeweekse competitie. De eerste wedstrijd staat op 25 oktober op het programma in een thuiswedstrijd tegen Sudosa-Desto 4.

Dit jaar willen we graag weer net als vorig jaar doorgroeien naar 2 team in Tynaarlo olv Thea van Gijssel. Op maandagavond spelen we in de gymzaal gemixt met dames en heren

Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom (m/v) om het team te komen versterken. Vorig jaar was het een jaar om snel te vergeten ondanks dat we met 2 teams konden starten omdat de zalen dichtgingen voordat de eerste wedstrijd was gespeelt.

Kom eens kijken op de maandagavond en neem gelijk je sportkleding mee om een balletje mee te slaan. Laat wel even weten wanneer je komt door Thea een bericht te sturen via 06-53639828.

Hup SVT 1!