Volleybal babes moving up!

SVT1: klaar voor de eerste wedstrijd van het seizoen!

De stemming zit er goed in bij de dames en er wordt onder leiding van onze trainster Thea hard gewerkt. De doelstellingen zijn duidelijk: dit jaar willen we winnen!

Met een nieuwe zaal in aanvulling op gesponsorde kleding en ballen is volleybal dit jaar – na een periode van een wat lager spelersaantal – weer met twee teams actief in de competitie. De samenstelling van de teams is divers: oudgedienden die in Yde zijn blijven trainen, nog ouder gedienden die ervoor kozen om terug te komen zodra de nieuwe zaal klaar was (en zij hielden gelukkig woord!), nieuwe speelsters met ervaring en nieuwe speelsters met iets minder ervaring. Ook hebben we nieuwe aanwas van dames die het komende jaar klaargestoomd worden tijdens de trainingen om volgend jaar te kunnen meespelen in de competitie.

Dus niet alleen dames gaan voor maar ook dames gaan ervoor.  Nu is het wachten nog op een paar extra heren zodat ook daar een start gemaakt kan worden met volleybal!

Kom eens langs als belangstellende of als sponsor. Zo kun je zien dat het leuk is om in Tynaarlo te volleyballen!