Tynaarlo 3 / Sterkûh Mannûh / Het Driede op de foto

Denk niet dat dat heel makkelijk gaat, dit elftal op de foto zetten ;-)

• Bij aankomst van de fotografe (dank, Karen Boerma!) zit Gerard O (kabouter Plok) bij Menno (Djords) op de nek, en waarom ook niet. Als je Menno ziet denken vast wel meer mensen ‘Ik kan niet meer lopen, draag jij mij maar!’ (en Menno heeft waarschijnlijk liever Gerard O dan Gerard D op de nek)
  • Egbert (Sleit) was nog even een kantinedienstje aan het draaien, maar kan zich gelukkig verrekte snel omkleden. En stond dus al lang en breed op het veld toen Gerard D aka Darchibald (zie eerste foto rechts, nog nét op de foto) op zijn dooie akkertje aan kwam sjokken.
  • Over shirt aan shirt uit gesproken: Mark alias Tovenaar had na de eerste serie nog een trui over zijn shirt aan, zag de fotograaf die scherp was, dus shirt uit en opnieuw! Dat duurde Alfred (Pukkie) allemaal wat te lang, op een deel van de foto’s leek hij wat in slaap te sukkelen ;-p
  • Op dat moment was de spanningsboog van Rudie (Lamp uut Durp) ook al tot op het bot uitgerekt, hij hield het bijna niet meer, kon niet wáchten tot het officiële gedeelte voorbij was en hij dan eindelijk – in verleidelijke pose – op de voorgrond mocht gaan liggen. ;-0
  • Het commando ‘buik in!’ werd niet door iedereen goed gehoord / goed begrepen ;-)
  • Even later lijkt Menno een microfoon in de hand lijkt te hebben, waarschijnlijk een souvenir van het Groot Hollands Meezingfeest de avond ervoor. Of was het het begin van een hoestbui?
  • Over feesttent gesproken: Stefan bleef ondertussen zijn matties links en rechts stevig vasthouden, en op de voorgrond stond het rijtje mannen-op-een-knie ook best stevig. Zelfs Henk viel niet om, in tegenstelling tot vorig jaar toen hij met Tynaarlo 4 op de foto ging.

En toen… was er ook nog een regenboog!

Kortom: ‘t kun minder! ;-)