Tynaarlo 2 Kampioen!

Voetbalvereniging SVT is trots. Jeroen Jorna -aanvoerder van het tweede- en zijn vrienden spelen sinds kort bij SVT en zijn ook nog eens kampioen geworden. Jeroen: “We strijden al drie jaar om het kampioenschap, maar corona gooide telkens roet in het eten. Dit seizoen is het eindelijk gelukt. Daar zijn we enorm blij mee natuurlijk. We hebben het goed gevierd. Twee keer zelfs! Eén keer in Tynaarlo en één keer in Zuidlaren.”

Het vieren in Zuidlaren voelde nog erg vertrouwd omdat het team eerder bij Zuidlaren speelde. Jeroen: “We hebben het daar altijd leuk gehad, maar we waren het enige team dat op zondag speelde. Dat maakt je dan erg afhankelijk van elkaar. Vandaar dat wij de overstap maakten naar Tynaarlo. Als wij nu spelers tekort komen, springen spelers uit het 3e, 4e of 5e in. Dat doen wij dan ook weer voor hen. Heel mooi om elkaar zo te helpen. Hierdoor hebben we nog geen wedstrijd gemist.”

De bereidheid om samen te werken vindt Jeroen mooi aan SVT. Jeroen: “SVT is echt een dorpsclub waar je elkaar helpt. Dat is zo voelbaar. De vrijwilligers, de spelers, de ouders en vrienden. Ons team voelde zich gelijk welkom en blijft graag bij SVT!”