Training vlaggen en jeugdscheidsrechter / spelbegeleider voor enthousiaste ouders

Heb jij weleens het verzoek gekregen om te vlaggen? Of om een wedstrijd te fluiten? En denk je dan: dat wil ik best wel doen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat er van mij verwacht wordt? Dan is dit jouw kans! Roelof Leuning, zelf een enthousiast scheidsrechter, gaat dit seizoen aan de slag met het opleiden en trainen van een aantal van onze jeugdleden tot jeugdscheidsrechter. Dat breidt hij graag uit door ook ouders hierin mee te nemen. Ook hiervoor geldt: samen maken we SVT en helpen we elkaar. Als iedere ouder een keer de vlag in de hand neemt of een wedstrijd fluit, dan verdelen we de spreekwoordelijke last. Dus vaders en moeders: steek de handen uit de mouwen en doe mee! Meer informatie over deze cursus volgt binnenkort via de leiders en trainers.