Onze vrijwilligers!

Vrijwilligerswerk doen we samen | S.V. Kickers '69

Al 75 jaar zien we hoe belangrijk onze vrijwilligers zijn. Zij staan altijd klaar. Dankzij hen kunnen alle leden iedere week sporten en gebruik maken van alle SVT faciliteiten. Onze vrijwilligers zijn o.a. de coaches, trainers, leiders, kantinemensen, groencommissie, juryleden, verkeersregelaars, wandelroute uitzetters, sponsorcommissie, kledingcommissie, scheidsrechters, werkgroepleden, bestuursleden, vertrouwenscontactpersonen en natuurlijk alle mensen die deelnemen aan de acties van SVT. Op dit moment zetten 170 vrijwilligers zich in voor SVT!

Onmisbaar!

Onze vrijwilligers zijn onmisbaar voor de vereniging. Sterker nog, SVT wordt in zijn geheel gerund door vrijwilligers. Geen vrijwilligers, geen SVT!

Vrijwilligerscommissie SVT

Sinds een half jaar is een werkgroep bezig om na te denken over hoe we meer vrijwilligers aan SVT kunnen binden. Maar ook hoe we (nog) beter dan tot nu toe voor onze vrijwilligers kunnen zorgen, begeleiden en waarderen. We denken dit te kunnen realiseren door een speciale vrijwilligerscommissie in het leven te roepen. Deze commissie heeft overzicht over alle vrijwilligerstaken en de mensen (leden) die dat zouden kunnen doen.

In een volgende nieuwsbrief en op de komende jaarvergaderingen lezen en horen jullie meer over onze plannen.

Namens de werkgroep vrijwilligersbeleid,

Trijnie Faber, voorzitter SVT