Nieuwe SVT-stersponsor: Kievit Transport!

Rechts op de foto Abco Kievit, die tijdens de Algemene Ledenvergadering van 8 oktober jl het sponsorcontract tekent.

Nadat het contract van Rubingh Afbouw dit seizoen afliep, boden Mea en Abco Kievit spontaan aan om dit sponsorschap over te nemen. Een mooi gebaar, waardoor de jongens van SVT 1, waaronder Mea’s en Abco’s zoon Jasper, weer voorzien worden van mooie trainingsjacks. De sponsoruiting van Ela Units blijft uiteraard gewoon op de shirts van de jongens staan.

Kievit Transport beschikt inmiddels over een behoorlijk wagenpark: 5 trekkers met verschillende opladers die voor diverse werkzaamheden kunnen worden ingezet en 6 combinaties voor DPD werkzaamheden rijden af en aan op het industrieterrein in Tynaarlo.

Naast deze financiele bijdrage verricht de familie Kievit vele vrijwillige taken voor onze sportvereniging.

Familie Kievit: bedankt voor jullie zowel financiële als vrijwillige bijdrage aan onze vereniging!!!