Jubileumboek 75 jaar SVT

Help ons met materiaal, mensen, en verhalen!!

Het boek wordt een echt visitekaartje van SVT met een sfeervol historisch overzicht en een blik op de toekomst van SVT. Het boek is bestemd voor leden, oud-leden en is een relatiegeschenk voor (nieuwe) sponsoren en andere partners.

We starten op 28 september en we willen aan het eind van het seizoen het boek af hebben. De schrijver van het boek is Geert Jan Darwinkel. Hij wordt geholpen door een redactiecommissie bestaande uit Arie Dallinga, Roelof Leuning, Hans Westerhof, Ika Warners en Johan Timmer.

We zijn nog op zoek naar 2 personen die het leuk vinden om mee te helpen met het uitzoeken en selecteren van (digitale) foto’s en op het gebied van vormgeving kunnen bijdragen.

Ook willen we graag in contact komen met leden/oud-leden/oud-bestuurders die mooie verhalen/anekdotes hebben, herinneringen, maar ook materiaal (oude shirts, embleems, tassen, medailles, vlaggen, krantenknipsels, verslagen enz. ). Hoe meer hoe beter. Laat het ons weten!

App of mail me: Trijnie Faber, email voorzitter@SVTynaarlo.nl of 0653771658. Ik kom het graag bij je ophalen of even overleggen.