Jubileumboek 75 jaar Sportvereniging Tynaarlo

Dank voor jullie bijdragen, verhalen en materiaal!

In september zijn we gestart met het maken van een jubileumboek 75 jaar SVT. Een hele klus, maar heel mooi om te doen. We hebben intussen al heel veel materiaal, mooie verhalen en prachtige historische foto’s.  Dank aan iedereen die dat inmiddels heeft aangeleverd of heeft meegewerkt aan de verhalen. Zo wordt het echt een boek van ons allemaal.

In het boek komen de onderwerpen voetbal (mannen en vrouwen), gymnastiek, turnen, volleybal, wandelen, handbal en tafeltennis langs. Maar ook evenementen, activiteiten en faciliteiten. Ook worden er (oud) SVT mensen en sporters in het zonnetje gezet.

Mochten jullie op zolder of ergens achter in de kast nog spullen en foto’s  hebben liggen (b.v. van tafeltennis, waar we nog niet zo veel van hebben), dan willen we die graag gebruiken.

Het boek wordt een echt visitekaartje van SVT met een sfeervol historisch overzicht en een blik op de toekomst van SVT. Het boek is bestemd voor leden, oud-leden en is een relatiegeschenk voor (nieuwe) sponsoren en andere partners.

App of mail me als je spullen o.i.d. hebt: Trijnie Faber, email: voorzitter@SVTynaarlo.nl of 06-53771658. Ik kom het graag bij je ophalen.

De redactiecommissie wenst jullie een prachtig 2023 toe!

Trijnie Faber, Geert Jan Darwinkel (schrijver), Arie Dallinga, Roelof Leuning, Hans Westerhof, Ika Warners, Erik Lammers en Margriet Nienhuis.