Het nieuwe voetbalbestuur is geïnstalleerd!

De afdeling voetbal heeft een roerige periode achter de rug. Zoals wellicht bekend is de bijzondere ALV van SVT over de SJO met Vako, die 25 mei zou worden gehouden, afgeblazen en hebben het voetbalbestuur en de SJO-commissie hun taken toen neergelegd.

In de informatiebijeenkomsten begin juni met alle leiders/trainers en met alle leden van afdeling voetbal werd duidelijk dat het grootste probleem in de afgelopen periode zat in communicatie. Tijdens beide bijeenkomsten werd het vertrouwen in het bestuur / SJO-commissie uitgesproken. Op basis hiervan heeft een aantal bestuursleden zich opnieuw kandidaat gesteld. Tevens werd in beide informatiebijeenkomsten bevestigd dat iedereen positief is over samenwerking met Vako.

Voor het komende jaar gaan we door in de samenwerkingsvorm ST. Na de zomer gaan we samen met Vako en in goed overleg met onze leden kijken hoe we de samenwerking de komende jaren verder kunnen vormgeven.

In de door het HB uitgeroepen bijzondere ledenvergadering van afdeling voetbal is een nieuw bestuur gekozen.

Het nieuwe bestuur van de afdeling voetbal bestaat uit:

• Egbert Leiting – Voorzitter
  • Gerco Brands – Secretaris
  • Sander Elema – Penningmeester
  • Henk Westerhof – Jeugd
  • Jan Hoogenberg – Meiden/dames
  • Pieterjan Kok – PR/communicatie en activiteiten
  • Vacant – Senioren

Het bestuur wil de oud bestuursleden Roelof Leuning, Alfred Holman, Albert Raven en Youri Menninga hartelijk bedanken voor hun jarenlange inzet. Ook de leden van de SJO-commissie (Hans Westerhof, Johan Boer, Sander Elema, en Henk Westerhof) willen wij hartelijk danken voor het vele werk dat zij het afgelopen half jaar hebben verzet.

In de jaarvergadering voetbal op 13 september zullen wij hier nog uitgebreid aandacht aan besteden (noteer de datum alvast😊).