De vereniging

De SVT (Sportvereniging Tynaarlo) is de sportvereniging van het mooie dorp Tynaarlo. SVT is een omni vereniging opgericht op 1 januari 1947. Een omni vereniging is een vereniging welke uit meerdere afdelingen bestaat. Voor deze tijd was er een voetbalvereniging in Tynaarlo, maar dan onder een andere naam. In 1947 is er een nieuwe vereniging ontstaan, waar in de loop der jaren meerdere takken van sport aan zijn toegevoegd. Op dit moment bestaat S.V.T. uit de afdelingen gymnastiek (en turnen), voetbal, volleybal en wandelen.

De vereniging wordt bestuurd door een hoofdbestuur bestaande uit de voorzitter, secretaris, penningmeester, lid PR/Sponsoring en een vertegenwoordiger van elke afdeling. Daarnaast heeft iedere afdeling zijn eigen afdelingsbestuur.

De SVT is een mooie gezellige club waar niet alleen de prestaties tellen maar ook het sociale element is groot. Onze club kan altijd terugvallen op een groot aantal vrijwilligers die allemaal erg hun best doen om de sport binnen ons dorp te behouden.

Een vrijwilliger is onbetaalbaar

Hierdoor hopen we nog vele jaren onze huidige sportmogelijkheden aan te kunnen bieden aan alle inwoners van Tynaarlo en omstreken.