De toekomst van SVT: Uitnodiging voor alle (ere)leden,

Zoals jullie weten is een OMNI brede werkgroep het afgelopen half jaar bezig geweest met na te denken over de toekomst van SVT. Dat heeft geleid tot een mooi Meerjarenplan 2022-2026, waarin plannen en doelen staan die ook de komende jaren zullen leiden tot het (nog) sterker maken van SVT.

Dit plan is een optelsom van suggesties, inzichten, trends en wensen dat door de leden is aangedragen. Dit is gebeurd door het uitzetten van vragenlijsten die zijn ingevuld en door de discussie over de concept plannen, die wij op 9 maart met een afvaardiging van de leden hebben gevoerd.

En zoals gezegd. Het plan is nu klaar! Wij willen dit plan nu graag met jullie delen en verder bespreken hoe we hier nu samen met jullie concreet invulling aan geven. Het zal veel inzet en tijd van iedereen vragen om alle doelstellingen te realiseren. We zullen het dus echt samen moeten doen. Samen Vooruit!

Jullie zijn van harte welkom op dinsdag 12 juli om 20.00 uur in de SPIL.

Dus, komt allen en doe mee!

Trijnie Faber, voorzitter SVT

Siep Diemer, voorzitter binnensporten