De babes van Tynaarlo zoeken nieuwe leden

SVT kent inmiddels bijna net zoveel vrouwen- als mannenteams. Van de jonge meiden van een jaar of acht tot de moeders van voetballende kinderen. Die laatste categorie noemt zich: de Tynaarlo Babes. Ze vallen op door hun flitsende roze outfits (al ben je in iedere willekeurige outfit heel erg welkom uiteraard πŸ˜‰) en staan iedere woensdagavond om 20:00 uur op het trainingsveld. Iedere week vinden ze een trainer die bereid is hen te trainen op baltechniek en positiespel. Naast trainingen doen ze ook wedstrijden. Uiteraard met een gezellige nazit.

Volgens de babes kunnen er nog wel wat vrouwen bij. Denk je nu? He, dat is wel wat voor mij! Schroom dan niet en meld je aan. Iedereen is welkom, met en zonder voetbalervaring en ongeacht je conditie, want daar werk je met elkaar wel aan!

Β©2024 Sportvereniging Tynaarlo. Alle rechten voorbehouden. KvK nummerΒ 40045564